Quantcast
top of page

HAVESELSKABET

"Vi har ramt noget rigtigt, da vi lavede en dialogbaseret strategi sammen med BEYOND11 for snart 6 år siden"

2.500

Nye medlemmer

50.000

Facebook følgere

2,97 kr.

Pris per like

5.element.blue.png
5.element.blue.png

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

BEYOND11 udformede en rekrutereringsstrategi med 100% digitalt fokus, som havde til hensigt at vækste Haveselskabets antal af følgere på Facebook og samtidig hverve nye medlemmer til foreningen.


Med et stærkt fokus på kundens bundlinje og nøje tilrettelagte annoncer fik BEYOND11 generet mere end 50.000 aktive følgere på Facebook og 2500 nye medlemmer til foreningen. 

Den vellykkede eksekvering blev understøttet af 5 personaer, som skulle sikre at målgruppeopbygningen til hvervning af nye medlemmer blev mere præcis. Præciseringen af målgruppen medførte at prisen per følger på Facebook var helt ned til 2,97 kr.

Processen der skabte resultater

LØSNINGEN

Haveselskabet er en landsdækkende almennyttig forening med 30.000 medlemmer, der dyrker have glæden. Foreningen udgiver det trykte medlemsmagasin HAVEN, inviterer til åbne haver, CPH Garden og sociale havegrupper.
 

Havselskabet indgik i 2014 et samarbejde med BEYOND11 med henblik på at booste foreningens digitale tilstedeværelse. Med en følgerskare på 250 brugere på Facebook var foreningen bevidste om at potentialet på kanalen langt fra udnyttet. Denne intuition skulle med samarbejdet med BEYOND11 vise sig at være helt rigtig.

Kampagne_web.png

Annonce der bidrog til billetsalg til
CPH Garden 2019

KAMPAGNE

bottom of page