top of page
5.element.blue.png

BONNIER & BENJAMIN

​
 

"Vi må bare erkende, at udviklingen på SoMe sker hurtigere end vi kan nå at følge med, der dukker hele tiden nye tekniske kampagne- og annoncemuligheder op, og vi har derfor valgt at outsource arbejdet til specialist bureauet BEYOND11 - det giver god mening for os fordi BEYOND11 specifikt dyrker SoMe kampagne- disciplinen og har gjort det til deres core-business - derudover frigiver det også ressourcer internt hos os”

6.000+

Abonnementer

55.000+

Leads

1,09 kr.

Pris per klik

5.element_edited.png
5.element_edited.png

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

Under det 10 måneder lange samarbejde blev BEYOND11 løbende briefet på målgrupper til de forskellige udgivelser samt hvilke intro-tilbud de ønskede at tilbyde potentielle abonnenter. Herefter udvalgte vi i samarbejde med de enkelte redaktioner velkomstgaver og key content fra magasinerne til kampagnerne. På baggrund af dette materiale udviklede vi kampagne-kreativer og tilhørende landingpages. 
 

Med udgangspunkt i pris pr. udgivelse og den gennemsnitlige ”levetid” pr. abonnent, definerede vi en maksimum CPO for hver udgiver. Hver kampagne blev således dagligt optimeret mod den relevante target-CPO, og afrapporteret en gang om ugen. 

​

BEYOND11 ydede ligeledes løbende sparring til de enkelte redaktioner i forhold til deres organiske indsats på Facebook og Instagram, og samlede alle redaktioner til inspirerende morgenmøder med best practise og nye muligheder for mediehuse. 

Processen der skabte resultater

LØSNINGEN

Målet med samarbejdet var at generere abonnementssalg på tværs af Bonnier og Benjamins udgivelser gennem kampagner på sociale medier.
 

De traditionelle kanaler svigtede og abonnementsforretning på trykte udgivelser var/er under pres med negativ udvikling målt i antal abonnenter. 

​

Bonnier og Benjamin ønskede således at afprøve nye muligheder og koncepter. Yderligere ønskede Bonnier, at løfte deres egen kompetence på sociale medier således, at de blev bedre til håndtering og publicering på de forskellige redaktioner. 

Kampagne_web.png

Annonce med pris per

lead på 14 kr.

KAMPAGNE

bottom of page